31.10.2009

0h my can kurtaran qqQqq


onların güzel ceketleri sevgilileri ve çözünce yeni bir oscar kazandıkları bilmeceleri var. orası azıcık Hollywood.belki herşey beyaz ve gümüşi orda  ama kırmızı çizgili çorapları var bizim kahramanlarımızın.ellerinde çilekleri, depresyon dansları belki saks mavisi şapkalarıyla yağmurda koşuyorlar taksilerle yarışıyorlar.bisiklerlere inanıyorlar.gökyüzünü evrenden kaçmak için perde niyetine çekiyorlar görünmeden ya da geceyi yorgan niyetine sıkı sıkı tutuyorlar uyurken.ama basitler karmaşıklığın yerinde renkli balonları var.her sorunu balonun ucuna bağlayıp atıyorlar evrenin ulaşılmaz köşelerine.biletleri var makineleşmiş mantıklardan kaçmak için.onlar -lar belki de -ler bildiğim tek şey çoğul oldukLARı.



imza=sıfırı noktasındaki kadın

2 yorum:

  1. Bazen renkli balonlarıma tutunup gökyüzüne ulaşmak istiyorum. Ama renkli balonlarım yok sonradan farkediyorum..Bu karamsar yanlarımı da cımbızla ruhumdan ayırmak istiyorum. Sonra istediklerimin esirinde şımarık bi çocuk gibi davranıyorum..(Onlar madem çoklar neden gelmiyorlar?)

    YanıtlaSil
  2. renkli rensiz şeffaf ya da göz alıcı olabilirler olmaları yeter sen onların yoluna dilek ağaçları süslediğinde değil unutup gittiğinde göreceksin onlar bulutların arasından düşecekler
    sadece palavram ama en azından yardım

    YanıtlaSil