16.01.2010

beni Keske sen sorsaN

beni keske kesip atsalar yalnizliga
'seni dusunmek icin dakikalar buluyorum,  o pastelden bulutlu gecede
van gogh un ruyasina uzandigimizi akillari almiyorda ondan
bunu bilmediklerinden zulum ettiklerini saniyorlar bana
ama arpalar bile daha cok yol kat ediyor onlardan

ah beni keske surseler suyun tadina
soguk demir birazda sampanya
yakar degil mi
yanariz bizde digerleri gibi
deniz ortasindaki yangina duserek
cevremize girdaptan bir kurdele sarilmis
ve tam anlatamadan
ne demek istiyorsan yarimca susarak..

beni keske hic tanimasan
yanindan gecebilsem yuzsuzlugumu saklamadan
dilsiz olsan ya da agma

belki ben konusmadigimda dilsiz olur ask
ben gormedigimde siyah
seni yakarak yaniyorum bu donmedolapta

yarisini attigim cumleler
ve uzaklarda  islaniyor yanginin islak alevleri
 basiyorlar ustumuze
kulaklarin solacakmis gibi duruyor yakindan
kasmir sorularinla omuzlar urperir

zorum kirmiziyla degil
aslimi bildigin kadar korkuyorsunda
bu tutkudan
nereye varacagina karar veremiyoruz cunku
senden rahat nefes almani istemedi ask
nefes nefese
ard arda sarhos oluyor kanin


kim derdi kime sorsan olumun adresini?
cunku sonrasi yok
 olumun adresi
soludugum havada uzanmis kabuslar goruyor
cunku sen o adamsin
 beni Keske sen sorsaN

2 yorum:

  1. yazdıkların ve blogun çok iyi olmuş :) devamını dilerim

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim genelde diğer bloguma yazıyorum eklersen sevinirim çok teşekkür tekrar:)

    YanıtlaSil