8.01.2010

huuupS ay did it egeyn dedi ki.. Britney Spears


tamam bu fotoğraflar neden yanyana duruyorlar
sorusu mantıklı olur .cevap şu ilk resim benim Kırmızı pazartesi 'lerde sevdiğim kimyasal boyasız bonibon
2. resim çikolata tenli döşü kıllı olarak o malum kadına bulduğum erkek,
3.resimi el fetişi olduğum için olabilir o konuda kararsızım.4. resim cidden abara  hubara eğlenmiştim ondan dolayı koydum.5. zaten Zeki Enes Akkan Okan bayülgen kadrosunda beyin takımı  koltuğunun şirin insanı,çevirmen editör ,birde skeç komiği insan yanındaki kadın öngörülebilir biçimde benim ama o güneş vari parlıyor..

4 yorum:

  1. nede güzel olmuş pekte güzel olmuş :) ama o adam beyaz tenli :S

    YanıtlaSil
  2. Vay be.. Adamın yaptığı işlerin önemine bak ama işte kamera arkasında kalıyorlar. Senin sayende yüzünü gözünü görmüş olduk :)

    YanıtlaSil
  3. O değil de canım bonibon çekti. :D

    YanıtlaSil
  4. yakindan cok daha iyi gorunuyor deha ve isik bu adamda var.bonibonlarim benim bonibonlarim nihahayahayt=p

    YanıtlaSil