23.01.2010

*yamali yangInIma hos geldin

Senden utanmiyorum neden utaniyim ki
deliler utanir mi?
akillarimiza kelepce vuruldu deme!
cok arabesk yaklasiyorsun zavallilara
biraz arsenic kullandilar sadece

gunes dedigin hava dedigin
ne ki  farkinda olmadiktan sonra!
hadi 3 saniye icinde itiraf et
teninin rengi aciliyor gunes vurunca kolundaki benlere
burun deliklerin havayla dolup duruyor
farkinda olmuyorsun degil mi?
 OLmuyorSun

olma daha iyi zaten biz bunun icin variz
sigorta sirketleri de boyle soyluyor biliyorum "biz bunun icin Variz."
ama ben onlardan birinin kartini tasimiyorum tasmamda
sadece halifleks beyinli biriyim
amanin maytlar diye yerimde hop kalkip hop c :ommekteyim

cicekler donerle sulanmaz
en azindan bunun farkindayim
hic birsey bilmiyormusum gibi bakma!
bari sen yapma

sen bacak iclerini kesiyorsun biraz endorfin icin
patateste de endorfin var
 o da mi mazoist yapiyor seni?
kani sevdigini sanmam ya da bicaklari
kesikler yaratmani anliyorum
cunku uyumadigin icin serotonin uretmiyor  beynin
uyuyamiyorsun  uyuyamassin cunku
yastik masallari unuttu
 uyuyamassin deprem oluyor anahtar deliklerinde

gicirdattigin dislerin sabah sabah kaniyor yine
dis minelerine sahip cikmalisin
yoksa kahvaltida kanli corn flakes yemeye mahkum olacaksin
ben  ve sen celsiusla fahrenayt gibiyiz.
hic uymuyor frekanslarimiz

ceninler goruyorsun  vucudunda
dus oncesi ciplakliginda
ben  guldugumde sen aglamaklisin
sen agladiginda ben  kusuyorum

Iste bu yuzden utanmiyorum
ole yesil kirmizi boyanmis geziyorum
radyomda yok ya
en cok ona canimi sIkIyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder