23.04.2010

Ben yalan söyleyemem insan
uğraşamam yanında yalın olamadığım insanlarla
senin ahlak anlayışını da okuyamam ne yazık ki
kargacık burgacık gelir bana
sende benimkini okuyamazsın
hayalet gibi şeffaf , süt gibi  beyazdır
geceden sabaha sokakta dolanır ,şişe şişe sarhoş olurum
ve nefret ederim benden bahseden insanlardan. hepsine lanet olsun derim
yorulurum kulaklarımı onlara tıkamaya çalışmaktan sonra bir bakarım
dalgalar o insanları başka koylara vurmuş
benim kalbimin köşelerinden uzağa saçılmışlar
lanet olmuş o insanlara
eşit barınır her ırk ,her cinsiyetle hukukum
olmadığım yer yoktur ama bir yolculuktayımdır
iskelelerde, istasyonlarda kendimi karşılamayı beklerim sanki
başladığım yere döndüğümde
zamana şaşırır
akrebe rastlayan yelkovan olurum.
kendim gibi kokarım
ben olurum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder