24.10.2010

funeral of rainbow


Resim yazısı ekle

Bu belki kendi hayatımdan çıkış yolu.kolayca kaçmak yok tabi.Bu bir film projesi uzun süre düşündüm diyemeyeceğim.Üstüne düşünmediğim hayal kurduğum bir film.
Bir oda var.Elimde numaramla kağıt tutmuş bekliyorum.Odaya bir sürü insan doluşuyor. girenler ayağıma basıyor,üstüme çamur fışkırtıyor elimde şemsiye var ama kırık sonra yok
bana bıçak çekip paramı istiyorlar sonra tokat biranda ne oluyor anlayamadan,üstüme beni boğacak esanslar sıkıyorlar,askerlikteki emirleri veriyorlar birini vurmamı istiyorlar benden,Bunlar olurken insanlar renk değiştiriyor aynı bukalemunlar gibiler diyorum içimden
 sınav kağıtlarına iş mülakatlarına boğuyorlar beni.Koskoca 70 yılda yaşanabilecek herşeyi on dakikada yaşatıyorlar.kahkahalar atıyorlar sırlar fısıldıyorlar.
Sonra oda bomboş kalıyor.
Odada ben bile yokum
belkice bir kısa film
bir hızlı ömür
veya 
bir veya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder