22.10.2010

humanart by pink flamingo

hayatın altı üstü insanla dolu.yeraltında madenci amcalarım,hava yollarında pilot abilerim,uzayda ise maymun kardeşler astronot rölünde:) amma dışlamışız maymunu yahu
Neyse bir çok insan var bir çok tip bir çok huy da beraberinde gelir
En sevmediğim iki türle başlamak isterim

1-ağlamaklı bakışlarla beyinsizmiş ve bebekmiş gibi konuşan kız modeli ;vıcık vıcıklardır! heryerinize yapışırlar.(bi pembe pokemon vardı aynen onun gibi)dudak taşıyordur sanki o konuşmaya ayak uydurayım derken zordur dudağın işi.kısacası dudak bile isyandadır neden bu kızın yüzündeyim ben der:D .Daha bi dudak podyuma taşınır iyi bir insan olsa da ölmek isterseniz size bir şeyler anlatırken.sanki bazı zamanlar insan değil de tek hücrelilermiş izlenimi verirler.her türlü kapris mevcuttur bu ablalarda.dünyanın en boktan yerinden filizlenmiş olsa da herkesten üstündür falan.eşit olmak yoktur onun gözünde.hor görülmüş ise onu senden benden çıkartır.ben bu tipleri safariye çıkanlar gibi gözlemleyebiliyorum.çünkü zengin çocuk kafesleme meraklısı tüm bu tipler, caddede takılıyor.her şeye özenebilirler her tarzda bitiverirler.ay ne de tatlıdır halleri.annesi temizlik görevlisi olan arkadaşım geldi aklıma o da böyleydi.ben çocuk çocuktum garipsemiyordum bu sosyal konumu.o ise annesinin temizliğe gittiğini saklamak için herşeyi yaptı.bir süre mal taklidi yaptım tabi sonra eşyalarımı çalınca.posta!!!!!

2-20 kişiye tek başına sözde daldığında iskoç kalelerini fethetmiş gibi övünen adamlar;tespih ile 13-15 yaşlarında  yakinen tanışmış abiler bunlar.çakıdan ....parmak kesme makinasına doğru ilerleyen aşamalarda şiddetin üstüne binerler.mahallede yükselirler.evlendirilmiş,namazlandırılmış,emeklileşmişleri de var bu abilerin.onlar daha heredotlaşmış abilerimiz.kaşlarına kesmeyen bu abilere süper egoları nedeniyle kıl olmaktayım.yoksa çok doğal geliyorlar bana.saf temiz ama 20 kişiye dalan abiler altı üstü!işte bu çok saçma
ulan erkeksin zaten.güçlüsün anladık!kung-fu posterleri  ,15 tllik plastik uçlu çakılar ve aynı çoraplarla haftada 140 kişiye dalmak!hobilerine yazmak için fazla, fazla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder