8.10.2010

Ve herşey oluR!

Dün harika bir gündü.okul çıkışında içilen kahvelere eşlik eden sigaralar bir kaç fal ve bir kaç kahkaha sonrası taksime adım attım.Belki 101. adımımdı ki bir spiker mikrofon dayadı bana.bir ropörtaj yapabilir miyiz? diye sordular.Bende olur ,tabi ki dedim.Ama konuyu bilmiyorum ne sorucaksa bilsemde bilmesemde bir yorum yapacağım artık.Neyse adam toz alma tütüsüne benzeyen mikrofonu soktu burnuma.Sormaya başladı.Türkiyede eşcinselliğe nasıl bakıyorsunuz?(ne eşcinselliğe mi ? :O  )hee evet türkiyede eşcinsellere kötü bakılıyor.... falanca filanca burası türkiye herşey r.zalet  diyorum falan hemde avrupa televizyonuna :D
sonra eşcinseller nerelerde takılıyor?
eşcinsel arkadaşlarınız eşcinsel haklarından bahsediyorlar mı?
Yooo amcacım dedim eşcinsel arkadaş gayet benimle onunla bununla kafayı güzel tutuyor bende ayrımcı değilim eşcinsellik normal bir şeyceğiz diyorum.

Yine yol veriyorlar taksimi gezmeye geri dönüyorum.Canberk kiralamaya karar verdiği evi anlatıyor.Bir polonyalı sokak sanatçısına özenip hemen  iplerle yaptığı devasa baloncuklardan yapıyorum.Pelin yaprak dökümü izlemek için yanımızdan ayrılıyor.Tuğba kaşlarını kırmızıya boyama konusunda düşünüyor falan.Eve dönmeye çalışırken fotoğrafımı çeken turislerin flashları patlıyor yüzüme.Arada vintage olduğunu idda eden dükkanlara giriyoruz.Ama alakasız manzaralar görüp çıkıyoruz .son durak  retroya giriyoruz keyif alıp çıkıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder