2.11.2010

Akbiller dırınınt diliyle konuşan ulaklar gibi..

sabahın köründe kalktım bugün nefret ede ede kalktım gözlerim açılmıyordu.geçen sene kaldığım dersin sınavını  ve bu seneki sınavımı verdim.
hoca da başka bir gezegende zaten!!!!!!!!!!!! sınıfa beni gösteriyor bakın bakın bu kız sınava 5dk geç kaldığı için sınıfta kaldı. gerçekten sağol gönülhoca.sen bir harikasın çenenden mucizeler taşıyor.neyse sınavlar fena geçmedi kendi konum olduğundan emin olmadığım bir konuyu sınavda yazmam haricinde tabi.ardından karaköye gidip musevi müzesi gördük.enteresandı normalde hiç gitmeyi planlamadığım müze önüme düşmüştü.tarihi bir o kadar da unutulmaya yüz tutmuş şeyler gördüm.
ardından aklıma duygu geldi okul çıkışında buluştuk çok keyifliydi.duyguş ve canberkle kargaya oturduk arka bahçenin kuyusu bile vardı.tabiatı içimizde hissedebiliyoruz böyle zamanlarda.sigara içtiğimiz için açık alanlara oturmak zorunda olduğumuz için.

sevgi dolu muhabbet dolu insandır duygu.mutsuzluklarını bile gülücüğe dönüştürebilirsiniz onun.çaylar gelir kül tablaları gider .
 bir gün daha ana haber bültenine yaklaşan akşamda akbiller eve dönüş yolculuğunu ilan ederler.adeta dırınınt diliyle konuşan ulaklar gibi.
en nihayetinde eve gelmenin sonsuz huzurunu yaşadım.aç bilaç gelinen ev, tonton düşünceli bir babanın yemek hazırlamasıyla bir mutluluk balonuna dönüştü .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder