2.11.2010

kafa patlattım. (rol1 çenebaz)

Bazı konuşmaların güzergahı yoktur kordinatsız turistler gibi keşfederler baktıkları şeyleri
kimi vakit göremezler hisleri ,hislerin heceleri yoktur çünkü
hissettikleriniz boşa alır vitesi
dudağı yakar
havaya toslar ve polis sirenleri çalar
yani heran pot kırabilirsiniz söylemeyi planlamadıklarınız ağzınızdan çıkar!
durdurak bilmeyen duygular hissedebilirsiniz ehliyeti yoktur bu tür şeylerin
 noktalama işareti, dur tabelası yasaktır bu paralelde.
betimlenmesi gereken bir kuş cıvıltısına döşerseniz edebiyatınızı otostop çekmeniz gerekebilir ''satır banketlerinde.
ben öyle yaptım kalemimi yaslanmaması gereken bir omuza yasladım.kendi omzuma.kendim yazdım kendim anladım.sanırım dilimi konuşacak bir kendim kalmıştım.bir hırsızın kafasına şarap şişesiyle taaruza geçmekti yaptığım.kimler okuduysa onları hedef aldım.ben bildiğin kafa patlattım canım kafa patlattım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder