17.12.2010

CV'nin kare köklenmesi

Bugün günümü kurdelaların arasında geçirdim.renk renk kurdelalar geldi aklıma onların üzerinden parmaklarım kayıyordu .sonra soda şişeleri geldi içlerinde kozalaklar..bilmiyorum oysa gayet yenilen içilen kimi zaman şarapla nemlendirilen bir geceye uzayıp giden kurdelalardı gecem.

renkli kurdelalar , denge merkezimi hediye paketi ediverdi bana.hatta o kadar uzaklaştım ki oturduğumuz evrenden 30 yıl sonra kendimi görebiliyorsam nerde görüyordum onu sordum kendime.geometrideki yamuk kadar da mantıksız görünüyordum sanırım dışarıya :D el alem ne der kaygısına düşmeden bağlayayım konuyu;30 yıl sonrayı soru işaretledi beynim gereksiz yere .(ama sorulmaz mı böyle şeyler CV ye bakılma ertesinde.)kendime cv veriyordum sanırım neyse.kendimi yere göğe sığdıramayıp, basit bir yerde görmemek arzusuna kapılsam bile olmadı.30 sene sonra göremiyordum kendimi.sokakta yürürken falan görsem dahi sevinecektim.yoktum lan bildiğin bir minibüste sıkışık tıkışık giden yolculardan biri bile değildim.

paniğe kapılmadım.nasıl olsa bir İMDAT!!!!! çekici ,balyozu veya herhangi bir safsatası vardır diye bekledim.dirseğimin bükülüp, elimin bana shot yaptırması  aynı milimilisaniyeye denk ediverdi.

3km geri kaçtım hayallerimden ve gördümkü artık kafam çalışmıyordu.sorun bölece çözüldü.şimdi herkes mutlu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder