27.12.2010

bir eskişehirlendim mi ne.


Eskişehire gittik ben ve uçebnik.Orda bunu gördüm.Basıyosun taksi geliyo.Çok teknokolik.
Buranın adı har'lı bişeydi.harrol muydu harr..

Sapanca istasyonunda durduk kaldık bir ara .Polis geldi.NE olmuştu ki?
Meryem renkliydi .hem saçları da güzel:)
Kiremit fabrikasının bacasının dibinde duran şey benim.ama yinede boyum bi yetmiş beş :B

Uçebnik araba plakalarıyle bezeli bir kremlinde gibi.

photography by Canberk Kuru.
 belki de Uçebnik

22.12.2010

gong cızırtı zurna( yeni sanat filmi üçlemesi)

gözlerimi kapatınca uzun bir nara ve zurna duydum
yumurtayı , akı terk ediyor ya kek tariflerinde , öle bişeydi.
gong sesi tadı alıyorum tüm gidenlerin arkasından
hem özlemiştim radyoyu hem lanet ediyordum cızırtılara
bugün,bir bina gibiydi altı üstü vardı .bunları düşünerek geçti
katları karanlık bir bina oldum
asansörle eğlenen çocuktum
veya oraya elektrik faturası bırakan postacıydım
ama zurna ,gong ,ymurta ve cızırtı vardı hatırlıyorum.

17.12.2010

CV'nin kare köklenmesi

Bugün günümü kurdelaların arasında geçirdim.renk renk kurdelalar geldi aklıma onların üzerinden parmaklarım kayıyordu .sonra soda şişeleri geldi içlerinde kozalaklar..bilmiyorum oysa gayet yenilen içilen kimi zaman şarapla nemlendirilen bir geceye uzayıp giden kurdelalardı gecem.

renkli kurdelalar , denge merkezimi hediye paketi ediverdi bana.hatta o kadar uzaklaştım ki oturduğumuz evrenden 30 yıl sonra kendimi görebiliyorsam nerde görüyordum onu sordum kendime.geometrideki yamuk kadar da mantıksız görünüyordum sanırım dışarıya :D el alem ne der kaygısına düşmeden bağlayayım konuyu;30 yıl sonrayı soru işaretledi beynim gereksiz yere .(ama sorulmaz mı böyle şeyler CV ye bakılma ertesinde.)kendime cv veriyordum sanırım neyse.kendimi yere göğe sığdıramayıp, basit bir yerde görmemek arzusuna kapılsam bile olmadı.30 sene sonra göremiyordum kendimi.sokakta yürürken falan görsem dahi sevinecektim.yoktum lan bildiğin bir minibüste sıkışık tıkışık giden yolculardan biri bile değildim.

paniğe kapılmadım.nasıl olsa bir İMDAT!!!!! çekici ,balyozu veya herhangi bir safsatası vardır diye bekledim.dirseğimin bükülüp, elimin bana shot yaptırması  aynı milimilisaniyeye denk ediverdi.

3km geri kaçtım hayallerimden ve gördümkü artık kafam çalışmıyordu.sorun bölece çözüldü.şimdi herkes mutlu :)

yılbaşı koreogrefimiz.


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

15.12.2010

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!



http://aka.media.jibjab.com/assets/15/84/10/46/78amh5.jpg

10.12.2010

yılbaşında ne yapsak ki? muhhabeti

Bu yılbaşında ne yapsak pek bilmiyoruz.ama kimse son dakkada planı yapmanın zevkini de göz arda etmek istemiyor.Hatta son dakka planlarına böyle kutlamalarda bayılıyorum.millet dansöze takıcağı para miktarını haritalıyor.göğüse 50 ,beline 20, alnına 100 yapıştırsam tamamdır.böylece bu sorunu da hallettik falan :)yeni tatlar denenebilir. aroma sevdası  içkilerde büyük güzellik.

6.12.2010

kauçuk yorgunluklar

ayaktayım ama ben ,ben değilim gözlerim açık ama pek görmüyorum.evet bir uykusuzluk partisi daha organize ettim istemeden.okul çıkışı gazete dağıttıyordum maaşımı aldım.tam bir sevinemedi bile algılarım.sinir sistemi pelt hatta peltek..
sonra;

Gidin dağılın ,ama yavaş yavaş.. arkanızda ışık hızının bulanık kuyruğunu bırakın resimlere..

başınızı yastığa ,aklınıza uykuya bırakın.gün içinde olan şeylerin düşünceleri fısıltı fısıltı gelecektir ekranınıza kısa bir süre.ardından gömülür gözler,metabolizma dışında tık yoktur bünyenizde.işte ondan 5 saat tattım ben bugün.güzelce uyudum.

3.12.2010

HOLY TOAST.


Pek muhterem ev hanımları,bu zamana kadar hep dolma sarmak,gazsız kuru fasulye yapmak,düdüklü tencere kullanabilmek üzere hanım hanımcıklık baskısıyla eğitildik.Gelin isyan edelim.Daha iyi bir Türkiye için büyük millet meclisi şeklinde jöleli pasta yapalım.Askerlerimize 32 kaliprelik silah şeklinde yumurta kıralım.Veya internet bağımlılığını ye!projesi oluşturup keyboard waffle'lar yapalım.Bu çağrım ahiretteki bayan arkadaşlarım içinde geçerlidir.(huri de olsan ,gel)