30.10.2013

kirala affettim satılıkları

tamam karaya oturdum.şimdi kumsalın fotoğrafını çekme zamanı değil. suyu izleyip karamsar şeyler düşünmeliyim ve liste yapmalıyım. ilk damla-daha fazla insan yok ikinci damla-daha fazla renk yok üçüncü damla-sır vermek yok hadi ya. saat: çamaşırlar birikmiş tarih:Birkaç güne/ülkeyi/terk ediyorum kendinle konuş! kalemsiz yaşa aklında tut! cidden beni o kadar zeki mi sanıyorsun? yoo kontrolü kaybetmeye ne oldu akmaya? renklerin hayalet lekelerine ne oldu? heyecana ne oldu? bilmediğin bir şeye arsızca dokunmaya, soru sormak istemeye, uzaklara sıkıcı sessizliklerin yanındaki açılmayan şekere? kokuyor diye koparmayacaksın yani çiçeği o kadar büyüdün?! ışığın güneşten gelmesi bile monoton geliyorken sanırım benim için yapabileceğiniz bir cümle yok oysa inşaa edebilseniz beni gülümsetecek bir cümleyi pencerelerinden şarkı söylerdim size

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder